عنوان: |
بررسی تأثیر پیوندهای رابطهای بر قصد مشتریان نسبت به دریافت خدمات (در صنعت بانکداری استان مازندارن) |
|
پديدآور: |
/ نگارش معصومه فتحیکناری فتحیکناری، معصومه |
|
نام سازمان: |
دانشگاه پیام نور , . مرکز ساری . دانشکده علوم اقتصادی و اجتماعی . گروه مدیریت |
|
نوع ماده: |
همه انواع مدارک--متون--پايان نامه |
|
نوع فایل: | |
يادداشتهاي مربوط به پايان نامه ها: |
بابل , (کارشناسی ارشد): مدیریت اجرایی، گرایش استراتژیک. , ، ۱۳۹۰ , دانشگاه پیام نور، مرکز بابل، گروه مدیریت اجرایی. |
|
زبان اثر: | |
موضوع: |
خدمات بانکی |
مشتریان |
بازار یابی |
|
شماره کتابشناسي ملي: | |
يادداشت: |
کتابنامه: ص. ۱۱۲-۱۱۹. |
|
نام جغرافيايي به منزله موضوع: | |
يادداشت کلي: | |
شناسه كد كتاب: | |
پیوند ثابت: |
http://dl.nlai.ir/UI/Permalink/883597 |
|