شناسنامه
پیمایش نتایج جستجو
 
عنوان:
بررسی اثر تصویر برند، قیمت و پیشبرد فروش بر تغییر برند در بین دانشجویان استفاده کننده از خدمات پیام کوتاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج
پديدآور:
/نگارش صدیقه صدر
نوع ماده:
همه انواع مدارک--متون--پايان نامه
نوع فایل:
application/pdf
يادداشتهاي مربوط به پايان نامه ها:
یاسوج , (کارشناسی ارشد):‌ مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی. , ، ۱۳۹۵. , دانشگاه آزاد اسلامی،واحد یاسوج،دانشکده علوم انسانی،گروه مدیریت.
شماره کتابشناسي ملي:
۴۴۸۷۱۰۶
شناسه كد كتاب:
4487106
پیوند ثابت:
http://dl.nlai.ir/UI/Permalink/264522
192.168.32.137
نمایشگر های مدرک
ویرایش های مدرک
نمودار حبابی مقادیر داده

لطفا نظر خود را وارد نمایید

نام: : ایمیل :