عنوان: |
بررسی تاثیر اخلاق کسب و کارهای آنلاین بر تجربه مصرفکننده با نقش میانجی رضایت مصرفکننده و باورهای اخلاقی؛ مورد مطالعه: شرکت همراه اول |
|
پديدآور: |
/ نگارنده حمیدرضا مرادفام |
|
نوع ماده: |
همه انواع مدارک--متون--پايان نامه |
|
نوع فایل: | |
يادداشتهاي مربوط به پايان نامه ها: |
(کارشناسی ارشد) , : مدیریت فناوری اطلاعات، گرایش کسب و کار. , ، تهران. , ۱۴۰۲ , دانشگاه پیام نور، تهران غرب. |
|
زبان اثر: | |
شماره کتابشناسي ملي: | |
شناسه کد کتاب: | |
پیوند ثابت: |
http://dl.nlai.ir/UI/Permalink/1849057 |
|