عنوان: |
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مشتری از طریق متغیر میانجی تصویر ذهنی از برند (مورد مطالعه: گروه صنعتی گلرنگ) |
|
پديدآور: |
/ دانشجو سعید زمانزادهنصرآبادی |
|
نوع ماده: |
همه انواع مدارک--متون--پايان نامه |
|
نوع فایل: | |
يادداشتهاي مربوط به پايان نامه ها: |
(کارشناسی ارشد) , : مدیریت بازرگانی، گرایش بازرگانی بینالملل. , ، تهران. , ۱۴۰۱ , دانشگاه پیام نور، تهران غرب. |
|
زبان اثر: | |
شماره کتابشناسي ملي: | |
شناسه کد کتاب: | |
پیوند ثابت: |
http://dl.nlai.ir/UI/Permalink/1849065 |
|