عنوان: |
بررسی تاثیر ارزش درکشده بر قصد خرید محصولات آرایشی سبز با نقش میانجی ملاحظات اخلاقی (مورد مطالعه: مصرفکنندگان لوازم آرایشی در شهر تهران) |
|
پديدآور: |
، ۱۳۷۷- , ، روژان , آروان |
|
نوع ماده: |
همه انواع مدارک--متون--پايان نامه |
|
نوع فایل: | |
يادداشتهاي مربوط به پايان نامه ها: |
(کارشناسی ارشد) , : مدیریت کسب و کار، گرایش بازاریابی. , ، تهران. , ۱۴۰۲ , دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران شمال، دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت. |
|
زبان اثر: | |
شماره کتابشناسي ملي: | |
شناسه کد کتاب: | |
پیوند ثابت: |
http://dl.nlai.ir/UI/Permalink/1849063 |
|