1653223
شناسنامه

ویرایش مدرک
 
عنوان:
تاثیر بازی‌درمانی گروهی بر مشکلات عاطفی کودکان ابتدایی (افسرده)
پديدآور:
/ پژوهشگر زهرا حاتمی حاتمی، زهرا
نام سازمان:
دانشگاه آزاد اسلامی , . واحد تهران مرکزی . دانشکده روانشناسی و علوم اجتماعی . گروه روانشناسی
نوع ماده:
همه انواع مدارک--متون--پايان نامه
نوع فایل:
image/jpg
يادداشتهاي مربوط به پايان نامه ها:
(کارشناسی ارشد): روان‌شناسی، گرایش کودکان استثنایی.
زبان اثر:
per
موضوع:
افسردگی در کودکان
ب‍ازی‌درم‍ان‍ی‌
آموزش ابتدایی
مشکلات عاطفی کودکان
چکيده:
هدف پژوهش بررسی و تعیین کارایی فنون بازی درمانی بر مشکلات عاطفی کودکان ابتدایی افسرده و افزایش توانمندیهای آنها در رویارویی با مشکلات و غلبه بر نگرانیهایشان است. و به روش نیمه آزمایشی و طرح پژوهشی پیش آزمون- پس آزمون انجام شده است. به این منظور ۱۴ نفر از کودکان افسرده به طور تصادفی به دو گروه واگذار شدند. گروه آزمایشی به مدت ۱۲ جلسه تحت برنامه‌ریزی بازی درمانی قرار گرفتند. نتایج نشان می
شماره کتابشناسي ملي:
۱۶۵۳۲۲۳
يادداشت:
کتابنامه: ص. ۹۲-۱۰۲.
يادداشت کلي:
چکیده: فارسی- انگلیسی.
شناسه کد کتاب:
1653223
سال نشر:
‏‫، ۱۳۸۷.‬
پیوند ثابت:
http://dl.nlai.ir/UI/Permalink/1074752
172.31.2.2
نمایشگر های مدرک
ویرایش های مدرک
نمودار حبابی مقادیر داده

لطفا نظر خود را وارد نمایید

نام: : ایمیل :