عنوان: |
بررسی تاثیر هنجارهای اخلاقی در بازاریابی بر کیفیت رابطه و تعهد مشتری در حوزهی خدمات حقوقی |
|
پديدآور: |
/پژوهش و نگارش مرضیه فلاحتفتی |
|
نوع ماده: |
همه انواع مدارک--متون--پايان نامه |
|
نوع فایل: | |
يادداشتهاي مربوط به پايان نامه ها: |
یزد , (کارشناسی ارشد): مدیریت بازرگانی- بازاریابی. , ، ۱۳۹۳. , دانشگاه یزد، دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری. |
|
شماره کتابشناسي ملي: | |
شناسه كد كتاب: | |
پیوند ثابت: |
http://dl.nlai.ir/UI/Permalink/409453 |
|